Бекітілген
Үкіметінің
Қазақстан Республикасының
2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
"Тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау "
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына
жалпы білім беретін мектептерде»
1. Жалпы ережелер
1. "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) осы стандартқа 1, 2-қосымшаларға сәйкес аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдары көрсетеді.
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
3. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 6-бабы 2-тармағының 19) тармақшасына, 3-тармағының 21) тармақшасына, 4-тармағының 14) тармақшасына сәйкес көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат тізбесі осы стандартқа 3, 4-қосымшаларда көрсетілген облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың білім басқармаларының фойелерінде орналасқан стендтерде, сондай - ақ облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың, астананың әкімдіктерінің және білім басқармаларының интернет-ресурстарында және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің сайтында орналастырылған. www.edu.gov.kz ескерту.
5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі осы стандартқа 5-қосымшаға сәйкес жалпы білім беретін мектепте тегін тамақтандыруды ұсыну туралы анықтаманы қағаз жеткізгіште бере отырып, жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
6. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік білім беру мекемелерінің білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.):
1) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балаларға;
2) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балаларға;
3) отбасыларда тұратын жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға;
4) Төтенше жағдайлар нәтижесінде шұғыл көмекті талап ететін отбасылардан шыққан балаларға;
5) білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге беріледі.
7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері сәттен бастап:
1) мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш (өтініш түскен күннен бастап 5 күн ішінде) 5 жұмыс күнін құрайды;
2) өтініш беруші жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (тіркеу кезінде) - 30 минуттан аспайды;
3) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты - 30 минуттан аспайды.
8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет оқу жылы ішінде көрсетіледі:
белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жұмыс күндері демалыс және мереке күндерін қоспағанда, түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
Алдын ала жазылу және қызметті жеделдетіп ресімдеу қарастырылмаған.
10. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушыларға, оның ішінде дене мүмкіндіктері шектеулі адамдарға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қарамағындағы жалпы білім беретін мектептердің ғимараттарында көрсетіледі.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы жалпы білім беретін мектепке мынадай құжаттарды ұсынуы қажет::
1) осы Стандарттың 6-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген тұлғалар санаты үшін жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушыларға мемлекеттік қызметті алушының (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама;;
2) Осы Стандарттың 6-тармағының 2) тармақшасында көрсетілген адамдар санаты үшін алынған табыстары туралы мәліметтер (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақысы, кәсіпкерлік және басқа да қызмет түрлерінен түсетін табыстар, балаларға алимент түріндегі және басқа да асырауындағылардың табыстары);
3) осы Стандарттың 6-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген адамдар санаты үшін отбасыларда тәрбиеленетін жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту туралы уәкілетті органның шешімі;;
4) осы Стандарттың 6-тармағының 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген санаттарды отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру негізінде алқалы орган айқындайды. Қажет болған жағдайда алқалық орган көрсетілген санаттарға қаржылық және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін қажетті құжаттарды сұратуға құқылы.
12. Осы Стандартқа 6-қосымшаға сәйкес өтініш үлгісі және мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі жалпы білім беретін мектептің фойесінде орналастырылады, сондай-ақ осы қызметті көрсетуге жауапты жалпы білім беретін мектептің қызметкерінде болады.
13. Осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар жалпы білім беретін мектептің осы қызметті көрсетуге жауапты қызметкерінің кабинетіне тапсырылады.
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға осы стандартқа 7-қосымшаға сәйкес өтінішті қабылдау нөмірі мен күні, қызметті алу күні көрсетілген қолхат берген жалпы білім беретін мектептің жауапты қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қажетті құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі.
15. Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін жеткізу мемлекеттік қызметті алушы немесе оның өкілі (ресми куәландырылған тиісті құжат болған жағдайда) өтініш түскен сәттен бастап 5 жұмыс күні өткеннен кейін жүзеге асырылады.
16. Мемлекеттік қызметті алушының осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттар пакетін толық ұсынбауы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіз болады.
3. Жұмыс принциптері
17. Қызмет көрсетудің негізгі қағидаттары:
1) Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтау;
2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат ұсыну;
3) мемлекеттік қызметті алушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
4) мемлекеттік қызметті уақтылы ұсыну;
5) сыпайылық және әдептілік.
4. Жұмыс нәтижелері
18. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа 8-қосымшаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
19. Мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітіледі.
5. Шағымдану тәртібі
20. Мекенжайлары осы стандартқа 3, 4-қосымшаларда көрсетілген облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының қызметкерлері уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіреді және шағымды дайындауға жәрдем көрсетеді.
21. Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде не облыстардың, аудандардың, республикалық, облыстық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының кеңселері арқылы осы стандартқа 3, 4-қосымшаларға сәйкес жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.
Шағым беру кезінде қажетті құжаттар тізбесіне еркін нысандағы өтініш және қызмет көрсету үшін мемлекеттік қызметті алушы ұсынған құжаттардың көшірмелері кіреді.
22. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы бойынша наразылық болған, дөрекі қызмет көрсетілген жағдайда шағым Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитетіне мына мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы, "Министрліктер Үйі" Әкімшілік ғимараты, 11-кіреберіс, 945-кабинет.
23. Мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушы заңмен белгіленген тәртіпте сотқа жүгінуге құқылы.
24. Облыстың, ауданның, республикалық, облыстық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органына шағым беру үшін мемлекеттік қызметті алушы еркін нысанда өз қолымен жазылған өтінішті береді.
25. Қабылданған шағым облыстың, ауданның, республикалық, облыстық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органының кіріс хат-хабарлар журналында тіркеледі және "жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы"Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында белгіленген мерзімде қаралады. Мемлекеттік қызметті алушыға күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
Шағымды қарау нәтижелері туралы Мемлекеттік қызметті алушыға жазбаша түрде пошта немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.