«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу нәтижелері

 
 

3
тұлғалардың су алу немесе ағызу жөніндегі құрылыстарда немесе
құрылғыларда орнатылатын суды есепке алу аспаптарын пломбалау ......... 150
3.15 Арнайы су пайдалануға рұқсат .................................................................. 154
3.16 Көлік құралын басқаруға рұқсат алу туралы анықтама беру ................... 158
3.17 Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі
шеңберінде Қазақстан Республикасының азаматтарын шетелге
емделуге жіберудің орындылығы және (немесе) емдеуді отандық
медициналық ұйымдарда жүргізу үшін шетелдік маманарды тарту
мүмкіндігіне құжаттарды қабылдау және қарау ................................................ 163
3.18 Транспланттау мақсатында ағзалардың (ағза бөлігінің) және
(немесе) тіндердің (тін бөлігінің) қайтыс болғанан кейінгі
донорлығынан тірі кезінде бас тарту немесе келісім алуды тіркеу ................. 168
3.19 Құжаттарды қабылдау және оларды Қазақстан
Республикасының шет елдерде жүрген азаматтарына паспорттар
жасауға жіберу .................................................................................................... 172
3.20 Құжаттарды заңдастыру ............................................................................. 176
3.21 Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінг білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру .................................................................... 180
3.22 Білім беру гранттарын тағайындау, сондай-ақ жоғары және
(немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім
алушыларға әлеуметтік қолдау көрсету............................................................ 186
3.23 Әскери міндеттілерге әскери билеттерді немесе олардың
телнұсқаларын беру ........................................................................................... 190
3.24. Әскери міндеттілер мен әскерге шақырылушыларды әскери
есепке қою ........................................................................................................... 370
3.25. Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарынан шығатын ресми
құжаттарды апостильдеу ................................................................................... 199
3.26. Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім
туралы құжаттарды тану .................................................................................... 203
3.27. Ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді автокөлік
құралдарының жүруіне арнайы ұқсат беру ....................................................... 209
3.28 Жылжымалы құрамды мемлекеттік тіркеу ................................................ 213
3.29 Тауарлардың жекелеген түрлерінің импортына лицензия беру ............. 217
3.30 Өлшем құралдарының типін бекіту туралы сертификатты беру ............. 221
3.31 Цифрлық майнингке арналған аппараттық-бағдарламалық
кешенді цифрлық майнингке арналған аппараттық-бағдарламалық
кешеннің тізіліміне қосу (тізілімнен алып тастау) ............................................. 225
3.32 Геодезиялық және картографиялық қызмет субъектiлерiне
жоспарланып отырған жұмыс учаскелерiнде жергiлiктi жерлердiң
геодезиялық және картографиялық жағынан зерделенгендiгi туралы
тиiстi мәлiметтер беру ........................................................................................ 229
3.33. Өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында жұмыстар жүргізу құқығына
заңды тұлғаларды аттестаттау .......................................................................... 233

 
 

4
3.34 Жарылыс жұмыстарын жүргізуге рұқсат беру .......................................... 237
3.35 Радиоактивті заттармен, құрамында радиоактивті заттар бар
аспаптармен және қондырғылармен жұмыс істеуге лицензия беру ............... 241
3.36 Энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға күзгі-қысқы
кезеңдегі жұмысқа әзірлік паспортын беру ....................................................... 245
3.37 Қазақстан Республикасының әділет органдарынан, азаматтық
хал актілерін тіркеу және өзге де мемлекеттік органдарынан,
сондай-ақ нотариустардан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою ........... 249
3.38. Жеке сот орындаушысы қызметімен айналысуға үміткер
адамдарды аттестаттаудан өткізу ..................................................................... 253
3.39. Уәкілетті ұйымдарға берілетін қолма-қол шетел валютасымен
айырбастау операцияларына арналған лицензия беру .................................. 257
3.40 Ресми статистикалық ақпаратты тарату кестесінде көзделмеген
статистикалық ақпаратты беру .......................................................................... 261
3.41 Жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын анықтау ........................ 265
3.42. Жер учаскесіне жалдау шартының телнұсқасын беру туралы ............... 271
3.43. Сыйақы мөлшерлемесінің бір бөлігін субсидиялауды беру ................... 276
3.44. Бірінші және екінші жауапкершілік деңгейіндегі объектілер
бойынша техникалық қадағалауды және техникалық зерттеп-
қарауды жүзеге асыратын заңды тұлғаларды аккредиттеу ............................. 280
3.45. Өзіндік ерекшелігі бар тауарлардың импортына лицензия беру ........... 285
3.46 Балық ресурстарын және басқа да су жануарларын пайдалануға рұқсат
беру (кәсіптік балық аулау, әуесқойлық (спорттық) балық аулау, ғылыми-
зерттеу, мелиоративтік балық аулау, өсімін молайту мақсатында балық аулау)
............................................................................................................................. 289
3.47 Ветеринариялық зертханалар (сынау хаттамалары) беретін сараптама
актілерін беру 294
3.48 Дене шынықтыру және спорт саласында кадрларды даярлауға, қайта
даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау 300
3.49 Туристік операторлық қызметке (туроператорлық қызмет) лицензия беру
............................................................................................................................. 304
3.50 Жасы бойынша зейнетақы тағайындау ..................................................... 308
3.51 Жүктілікке және босануға, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға
байланысты кірісінен айырылу жағдайы бойынша әлеуметтік төлемдерді
тағайындау .......................................................................................................... 316
3.52 Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу..................................................... 321
3.53 Қоршаған ортаға әсерді бағалау нәтижелері бойынша қорытынды беру
............................................................................................................................. 328
3.54 Озонды бұзатын заттарды және құрамында олар бар өнімдерді
Еуразиялық экономикалық одаққа мүше емес мемлекеттерден Қазақстан
Республикасының аумағына әкелуге және Қазақстан Республикасының
аумағынан осы мемлекеттерге әкетуге рұқсат беру ........................................ 331
3.55 Қоршаған ортаны қорғау саласындағы жұмыстарды орындауға
және қызмет көрсетуге лицензия беру.............................................................. 334

 
 

5
3.56 Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру ........................................................................................... 337
3.57 Мемориалдық тақталарды орнатуға рұқсат беру ..................................... 344
3.58 Тұрғын үй көмегін тағайындау ................................................................... 349
3.59 Күтім жасайтын адамға берілетін жәрдемақыны тағайындау ................. 357
3.60 Мүгедектігі бар адамдарды техникалық көмекші
(компенсаторлық) қамтамасыз етуге құжаттарды рәсімдеу ............................ 362
3.61 Әскери қызметке шақыруды кейiнге қалдыру ........................................... 195
3.62 Қандастарды қабылдаудың өңірлік квотасына енгізу .............................. 375
3.63 Құрылыс және реконструкциялау (қайта жоспарлау, қайта
жабдықтау) жобаларын әзірлеу кезінде бастапқы материалдарды
ұсыну ................................................................................................................... 382
3.64 Азаматтардың жекелеген санаттарына дәрілік заттарды,
бейімделген емдік өнімдерді, медициналық бұйымдарды беру ..................... 387
3.65 Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы мамандарға,
ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының
мемлекеттік қызметшілеріне әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну ............... 394
3.66 Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім
беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және оқуға қабылдау ......................................................................... 399
3.67 Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша
оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын
қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау ............................. 407
3.68 Олимпиадалық резервтегі мамандандырылған мектеп-
интернаттар-колледждерінің және спорттағы дарынды балаларға
арналған мектеп-интернаттардың 5, 6, 7, 8, 9-сыныптарына түсуге
құжаттарды қабылдау......................................................................................... 412
3.69 Мемлекет меншігіндегі жер учаскелеріне құқықтарды алу ...................... 417
3.70 Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру
жобаларын бекiту ............................................................................................... 423
4. ҚОРЫТЫНДЫЛАР ЖӘНЕ ҰСЫНЫСТАР ........................................................... 428

 
 

6
Аббревиатуралар мен қысқартулар
ҚР Қазақстан Республикасы
МҚІА Мемлекеттік қызмет істері агенттігі
БҚДА Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі
ҚНРДА Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі
СЖРА Стратегиялық жоспарлау және реформалар агенттігі
ЖАП Жоғары аудиторлық палата
БП Бас прокуратура
ҰҚК Ұлттық қауіпсіздік комитеті
СРИМ Су ресурстары және ирригация министрлігі
ДСМ Денсаулық сақтау министрлігі
СІМ Сыртқы істер министрлігі
ЖАО Жергілікті атқарушы органдар
МАМ Мәдениет және ақпарат министрлігі
ҒЖБМ Ғылым және жоғары білім министрлігі
ҰЭМ Ұлттық экономика министрлігі
ҚМ Қорғаныс министрлігі
ОАМ Оқу-ағарту министрлігі
ӨҚМ Өнеркәсіп және құрылыс министрлігі
АШМ Ауыл шаруашылығы министрлігі
ЕХӘҚМ Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі
КМ Көлік министрлігі
СИМ Сауда және интеграция министрлігі
ТСМ Туризм және спорт министрлігі
ҚаржыМин Қаржы министрлігі
ЦДИАӨМ Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі
министрлігі
ТЖМ Төтенше жағдайлар министрлігі
ЭМ Энергетика министрлігі
ЭТРМ Экология және табиғи ресурстар министрлігі
ӘМ Әділет министрлігі
ІІМ Ішкі істер министрлігі
ҰБ Ұлттық Банк
ҮЕҰ Үкіметтік емес ұйымдар
СӘ Сот әкімшілігі
Мемкорпорация «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы
ПЭП не Egov.kz «Электрондық үкімет» порталы
МӘТ Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс
БҚО Батыс Қазақстан облысы
ШҚО Шығыс Қазақстан облысы
СҚО Солтүстік Қазақстан облысы
ОМО Орталық мемлекеттік органдар
ХҚКО Халыққа қызмет көрсету орталығы
ЭЦҚ Электрондық цифрлық қолтаңба
Elicense.kz Қазақстан Республикасындағы электрондық лицензиялау
(МСМ) Мәдениет және спорт министрлігі
(АҚДМ) Ақпарат және қоғамдық даму министрлігі

 
 

7
КІРІСПЕ
Бүгінгі таңда мемлекеттік қызметтердің сапасы мемлекеттік органдардың
жұмысын бағалаудың негізгі өлшемі болып табылады. Сапалы мемлекеттік қызмет
көрсету және олардың қолжетімділігін арттыру, оның ішінде жаңа технологиялар
мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану негізінде, қызмет көрсетудің
бизнес-процестерін жетілдіру елдің мемлекеттік басқару саласын дамытудың
басымдығы, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық дамудың стратегиялық
мақсаттарына қол жеткізудің маңызды шарттарының бірі болып табылады.
Әкімшілік, сыбайлас жемқорлық және өзге де кедергілерге байланысты
тәуекелдерді азайту, клиентке бағдарланған тәсілді енгізу мақсатында мемлекеттік
қызмет көрсетуді автоматтандыру процесін аяқтау бойынша жұмыс жүргізілуде. ҚР
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі жыл сайын мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс
аясында мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау бойынша әлеуметтік
зерттеулер жүргізуге бастамашылық жасайды. Бұл ретте мониторингілеуге
жататын қызметтер неғұрлым жаппай, проблемалық (бюрократияланған, сыбайлас
жемқорлыққа ұшыраған, мерзімдері бұзылған, шағымдары көп және т.б.) және
әлеуметтік маңызы бар қызметтер ретінде айқындалды.
Азаматтардың мемлекеттік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін
бағалауы азаматтардың мемлекетке деген сенім деңгейін айқындайтын, халықтың
күтуін (ожидание) қалыптастыратын, елде жүргізіліп жатқан өзгерістерді қолдауды
көрсететін маңызды фактор болып табылады. Осыған байланысты азаматтардың
мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігі мен сапасына қанағаттануын анықтаудың
әлеуметтанулық әдістері шет елдердің тәжірибесінде де, Қазақстан
Республикасында да кеңінен қолданылады. Бұл тәсіл мемлекеттік басқару
органдары қызметінің тиімділігін бағалауға, мемлекеттік қызметтер көрсету
саласында инновацияларды енгізу мониторингін жүргізуге, сондай-ақ одан әрі
дамыту басымдықтарын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Қоғамдық мониторинг барысында көрсетілетін қызметті алушылардың
көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына,
қолжетімділігіне және рәсімдеріне қанағаттану деңгейі, сондай-ақ мемлекеттік
қызметтер көрсету кезінде туындайтын жүйелі проблемалық мәселелер
айқындалады.
Әлеуметтік зерттеу 2024 жылдың мамыр-қараша айлары аралығында
жүргізілді. Зерттеу қызмет тұтынушыларының жаппай сауалнамасынан,
тұтынушылармен және қызмет жеткізушілерімен тереңдетілген сұхбаттан, «Құпия
сатып алушы» әдісімен бақылаудан және фокус-топтардағы пікірталастардан
тұрды.
2024 жылы қоғамдық мониторингке орталық мемлекеттік органдар мен
жергілікті атқарушы органдар көрсететін 70 мемлекеттік қызмет енгізілді.
Мемлекеттік қызметтерді таңдаудың негізгі өлшемдері оның бұқаралық сипаты,
сұранысқа ие болуы, проблемалық, әлеуметтік маңыздылығы болды.
Сондай-ақ 364 қызмет бойынша онлайн мониторингке талдау жүргізілді.
Зерттеу нәтижелері интеграцияланған көрсеткіштерді де, қоғамдық мониторинг
және онлайн мониторинг барысында жеке анықталған бағалауларды да қамтиды.
Есепте зерттеу барысында анықталған проблемалары бар мемлекеттік
қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің негізгі нәтижелері,
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөніндегі қорытындылар мен
ұсынымдар қамтылған.

 
 

8
1. ӘДІСТЕМЕ ЖӘНЕ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕ
1.1 Зерттеу әдістемесі
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалауды әлеуметтік зерттеуді
ұйымдастыру мен жүргізудің негізі ретінде: Тапсырыс берушінің шарты мен
техникалық ерекшелігі, сондай-ақ Қазақстанда БҰҰ Даму Бағдарламасы
Мемлекеттік қызмет істері агенттігімен бірлесіп әзірлеген мемлекеттік қызмет
көрсету сапасын бағалаудың қоғамдық мониторингін жүргізу әдістемесі алынды.
Қоғамдық мониторинг заңдылық, объективтілік, бейтараптық, шынайылық,
жан-жақтылық, ашықтық, құзыреттілік қағидаттарына негізделеді.
Егер қызмет алушы жоғары деңгейде қызмет көрсету кезінде толық
қанағаттандырылса, қызмет 5 ұпайға бағаланды. Мемлекеттік қызмет көрсету
стандарттарын сақтау, қызметкерлердің сыпайылығы мен ізгі ниеті, өтініш
берушілердің әлеуметтік мәртебесіне және байланыстарының болуына
қарамастан қолжетімділігі, қызметті алу рәсімінің айқындылығы (түсінігі), қызмет
көрсету үшін инстанциялар санының негізділігі, қызметкерлердің кәсібилігі мен
құзыреттілігі, техникалық инфрақұрылымның қолжетімділігі, құжаттар санының
негізділігі, қызмет көрсету жылдамдығы, қызмет туралы ақпараттың толықтығы,
қосымша түсініктемелер, өз пікірін білдіру, шағым беру мүмкіндігі, қызмет құнының
тиімділігі (ақылы қызметтер үшін), электрондық қызметтердің қолжетімділігі,
шағымды қарау нәтижелеріне қанағаттану, мобильді құрылғылар арқылы қызметтің
қолжетімділігі алушының қызмет нәтижесіне қанағаттану сезімін қалыптастыратын
қызмет сапасының аспектілері болып табылады.
Қоғамдық мониторингке түрлі заңды мәртебесі бар респонденттер қатысты:
жеке тұлғалар, жеке кәсіпкерлер, заңды тұлғалар. Іріктеменің қалыптасуы белгілі
бір жерде, елді мекендерде, өңірлерде қызмет алудың таралуына байланысты
болады.
Мемлекеттік органдардың ұсынымдарына сәйкес, қызметті алушы осы
қызметті алу процесінде жүгінген сауалнамада (ХҚКО, аймақ) атап өтуге мүмкіндік
алды egov.kz ХҚКО-да, egov.kz және elicense.kz, мемлекеттік орган). Сондықтан
көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсыру, нәтижені алу және консультация
беру кезінде өзінің өзара іс-қимылын, қызметті алу орнын ғана емес, атап өтуге
мүмкіндік алды. Егер қызметті алу процесінде мемлекеттік органға және
Мемлекеттік корпорацияға жүгінген болса, респонденттер мемлекеттік органдар
мен Мемлекеттік корпорация қызметкерлерімен өзара іс-қимылын бағалады. Бірақ
қызметтің қанағаттану сапасы жалпы 5 балдық шкала бойынша бір бағамен
бағаланды (сұрақ: «Жалпы қызмет көрсету сапасын бағалаңыз, 5 балдық шкала
бойынша қызмет алу нәтижесіне қаншалықты қанағаттанасыз?»).
Зерттеудің сандық нәтижелері (статистикалық тұрғыдан сенімді) зерттеуге
қатысушылардың түсініктемелерімен бірге жүреді.
Қоғамдық мониторингтің мақсаты
Қоғамдық мониторинг жүргізудің мақсаты көрсетілетін қызметті алушылардың
көрсетілетін қызметті берушілердің мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына,
қолжетімділігіне және рәсімдеріне қанағаттану деңгейін айқындау, проблемалық
мәселелерді анықтау және мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру
бойынша ұсынымдар әзірлеу болып табылады.

 
 

9
Қоғамдық мониторингтің міндеттері
Қоғамдық мониторинг келесі негізгі міндеттерді шешуге бағытталған:
1) бағалаудың негізгі өлшемдері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету
сапасы туралы ақпарат алу;
2) мемлекеттік қызмет көрсету кезінде проблемалық мәселелерді, оның ішінде
әкімшілік және өзге де кедергілерді анықтау;
3) мемлекеттік қызметтер көрсету рәсімдерін жақсарту үшін, оның ішінде
оларды ұсыну процестерін жеңілдету, оңтайландыру және автоматтандыру
бойынша ұсынымдар әзірлеу.
Қоғамдық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу мынадай негізгі
қағидаттарды сақтауға негізделеді (1-сурет):
1-сурет. Мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау қағидаттары
1) ашықтық - бастапқы деректерді жинау және өңдеу әдістері туралы ақпарат
қажет болған жағдайда қолжетімді болуы керек;
2) заңдылық - орындаушының нормативтік-құқықтық мәртебесі, басқа да
қажетті құқықтық құжаттардың болуы (шарт, келісімшарт және т. б.);
3) объективтілік - мониторинг нәтижелері көрсетілетін қызметті берушілердің
қызметі туралы ақпараттың бұрмалануына әкелмеуі тиіс;
4) жан-жақтылық - мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша ақпарат
жинаудың түрлі сандық және сапалық әдістерін пайдалану;
5) сенімділік - мониторинг нәтижелері дәлдікті тексеруге мүмкіндік беруі керек;
6) бейтараптық - қоғамдық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі
қызметтерді жеткізуші объективті деректер беруге және қоғамдық
мониторинг жүргізудің негізгі қағидаттарын сақтауға мүдделі тәуелсіз
үкіметтік емес ұйым және/немесе жеке тұлға болып табылады.
Мемлекеттік қызметтерді іріктеу өлшмдері
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бағаланатын өлшемдер:
1. Ақпарат
2. Қолжетімділік
3. Қызметкерлер
4. Рәсім
5. Мерзімдер
6. Шығындар
7. Кері байланыс
8. Нәтиже

 
 
Жаңартылған күні: 04.02.2025 12:31
Құрылған күні: 04.02.2025 15:29

Текст