«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп лагерінің жұмысы 1 маусым

Жетістіктер туралы есеп

«Күн» мектеп сайтында

   «Күн» жазғы мектептің қашықтағы ойын алаңы «Есіл қаласының №2 орта мектебі» КММ-де жұмыс істейді. 1 маусымда 1 мен 10 маусым аралығында 15 бала алаңда демалды. Бастауыш сынып мұғалімі Кирюшина А.Н., логопед Альбагачиева Л.А., кітапханашы Палагняк Ю.В., кеңесші Челюбеева С.И., психолог Заговора К.Ю.

Мақсаты:

Денсаулықты нығайту және жазғы демалыста студенттердің бос уақытын ұйымдастыру, жеке адамның шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін, жеке қабілеттерін, шығармашылық белсенділігін, жеке мүдделерін, бейімділігі мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау.

Міндеттері:

Балалардың демалысын ұйымдастыруға жағдай жасау.
Балаларды шығармашылық әрекеттермен таныстыру, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Мәдени мінез-құлық, санитарлық-гигиеналық мәдениеттің қалыптасуы.
Балалардың денсаулығын нығайтуға, қоршаған ортаны баланың емдік көзі ретінде пайдалануға қолайлы жағдай жасау.
Баланың жеке потенциалы бойынша өзін-өзі жүзеге асыруға мүмкіндік беретін ортаны ұйымдастыру.
Балаларда қарым-қатынас және толеранттылық дағдыларын қалыптастыру.


Балалар үшін жаз - бұл бір жылдан астам уақыт бойы жиналған демалыс, жұмсалған энергияны толықтыру, денсаулықты қалпына келтіру, шығармашылық әлеуетті дамыту, жеке мүмкіндіктерді жақсарту, ашылулар мен приключениялар уақыты, ойындар мен құмар ойындар уақыты, ғажайыптармен кездесулер мен кездесулердің уақыты, жаңа адамдармен танысу уақыты, ең бастысы - өзіңіз. Әрине, әр баланың жазға арналған жоспарлары бар. Әрине, балалар лагерьге келді. Лагерьде әр баланың өзіндік құндылығы ашылады, балалар сан алуан әлеуметтік тәжірибемен, әлеуметтік маңызды бос уақыттың құндылықтарымен танысады. Біздің міндетіміз - оларға көмектесу. Балалардың демалысын қызықты, қанық, физикалық және рухани денсаулығына пайдалы ету үшін.

 

     Осы кезеңде балаларды тиімді сауықтыруға, белсенді демалуға, қарым-қатынас дағдыларын кеңейтуге, балалар командасын біріктіруге, физикалық күшті дамытуға, өмірлік дағдыларды қалыптастыруға көмектесетін, студенттердің рухани және шығармашылық әлеуетін ашуға көмектесетін түрлі іс-шаралар өткізілді. Іс-шаралар туған елдің тарихына деген қызығушылықты, мемлекеттік тілді, Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге, толеранттылыққа тәрбиелеуге бағытталған.

         

 

     Күн сайын сауықтыру таңертеңгілік жаттығулары, музыкалық дене шынықтыру жаттығулары, ұйымдастырушылық ережелер өткізіліп, балалар күннің жұмыс жоспарымен танысты. Жақсарту және тәрбие жұмыстары барлық маусымда жасалған жоспарға сәйкес жүргізілді

     1 маусымда балалар балалар күнінің қашан және қайдан келгендігі туралы бейнені қарап, басқа елдерде бұл мерекенің қалай тойланатыны туралы білді. Дәл сол күні «Менің қолдарым» сайысы өтті, оған балалар қатысты. Балалар осы кезеңде короновирус ауруы, қолды жиі жуу қажет екенін түсінеді және түсінеді.

     Қашықтықтағы лагерьде асфальтта сурет салу байқауы өтті, ол шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етті; достық қарым-қатынастарды дамыту.

             

     Балалар көкжиектерін кеңейтуге ықпал еткен «Жұмбақтар алфавиті», «Мультфильмді суреттің бір бөлігі арқылы тап» сайыстарына белсенді қатысты; логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз жауабыңызды дәлелдей және дәлелдей білу; көшбасшылық қабілеттерді тәрбиелеу.

   Үнемі жүргізілетін тәрбие жұмыстары:

- жол ережелері туралы әңгімелер (лагерь мен үйге қауіпсіз жол, көшеде, қоғамдық жерлерде, серуенде жүру ережелері туралы);

- өрт қауіпсіздігі туралы әңгімелер;

- үйде, көшеде, мектепте тәртіп ережелері туралы әңгімелер;

- бейтаныс адамдармен қарым-қатынас ережелері туралы әңгімелер;

- жазда суда жүру ережелері туралы әңгімелеу;

- жолдарда және көлікте қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері туралы әңгіме және т.б.

Балалар жол ережесі туралы бейнероликтерді тамашалады. Жарақаттану мен жазатайым оқиғалардың алдын алу, электр қауіпсіздігі және өрт қауіпсіздігі туралы нұсқаулар бар.

 

  Балалардың жалпы физикалық жағдайын күшейтуге ерекше көңіл бөлінді, атап айтқанда: бос уақыттарында таңертеңгілік жаттығулар, жиынтығы бар ашық ауада ойындар.

         

   

     Лагерь барысында әртүрлі психологиялық тренингтер өткізілді: «Өзін-өзі бағалауды қалай арттыру керек?», «Ұқыптылықты тексеру», «Кеңістіктік ойлауды үйрету» және т.б. Балалар «Францияға саяхат», «Қазақстан бай ел» виртуалды экскурсияларын тамашалады, хайуанаттар бағына барып, океанариумға барды.

    Мультфильмдер мен ертегілер таратылды, содан кейін балалар көрген немесе оқыған нәрселерін қызу талқылады. Шығармашылық шеберханада жігіттер өз өнерлерін көрсетті, біреу жақсырақ сурет салса, біреулер мүсіндейді, өтініштер жасады, ашық хаттар жасады. Карточкаларды орындау кезінде «Скрапбукинг» әдісі қолданылады. Графикалық орындалды.

Барлық жоспарланған іс-шаралар орындалды. Балалар оларға қуана қатысты.
      Сайтта ұйымдастырылған жұмыс барысында балалар көптеген ләззат алды, белсенділік пен қуат алды және жаңа оқу жылына күш алды. Маусым бойы балалардың денсаулығын нығайтуға және сақтауға ерекше назар аударылды. Балалардың жеке гигиенасын үнемі қадағалап отыру.
     Бірінші маусымдағы балалардың демалуы мен қалпына келуі төтенше жағдайларсыз және ауыр бұзушылықтарсыз өтті.


Текст