«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты:"Жалпыадамзаттық құндылықтар – бақытты өмірдің негізі".

"Жалпыадамзаттық құндылықтар – бақытты өмірдің негізі»

Сабақтың мақсаты: "бақытты өмір"ұғымының мағынасы мен мағынасын ашу арқылы оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсініктерін тереңдету.

Сабақтың міндеттері: мұғалім ұсынған материалдарды және оқушылардың өмірлік тәжірибесін талдау негізінде "бақытты өмір" ұғымының мәні мен мазмұнын ашу; шығармашылық және Жобалық іс-әрекет барысында өзінің өмірлік ұстанымын көрсете білу қабілетін дамыту; адамдарға, табиғатқа көмектесу қажеттілігін тәрбиелеу; өз іс-әрекеттерінде жалпыадамзаттық құндылықтарды басшылыққа алу

Біз бұл сөздерді айтқан кезде, біз кездескен адамдарға шын жүректен жақсылық пен қуаныш тілейміз. Біздің жүрегіміз шынайы және мейірімді адамдарға ашылады. Компьютер немесе смартфон мониторы арқылы бір-біріңізге қараңыз, күліңіз.
II. Сіз үшін құндылық қандай?
- Әрине, мейірімділік, мейірімділік, қуаныш, басқа адамдар үшін тәжірибе адам бақытының негізін құрайды.
Сіздер білесіздер, 23 қараша – жалпыадамзаттық құндылықтар күні қазақстандық педагогтардың, балалар мен олардың ата-аналарының мектеп өміріне дәстүрге айналғанын білесіздер. Жыл сайын бұл күні барлық білім беру ұйымдарында республикалық сабақ өткізіледі, онда әңгіме мызғымас және мәңгілік құндылықтар туралы болып отыр. Олар: шындық, Махаббат, әділ мінез-құлық, ішкі тыныштық және зорлық-зомбылық. (Слайд 1)
Бұл әлемге әр адам адал өмір сүру, адамдарға риясыз қызмет ету, әділ өмір салтын ұстану, кез-келген жағдайда тыныштық, ақыл-ой, ешқашан ешкімге зиян тигізбеу үшін келеді.
Дәл осы идеялар көрнекті қоғам қайраткері, "Бөбек" қорының негізін қалаушы және президенті, "SOS-Қазақстанның балалар ауылдары" қорының президенті, "Демография" қайырымдылық қорының қамқоршылық кеңесінің төрайымы Сара Алпысқызы Назарбаеваның "Өзін - өзі тану"адамгершілік – рухани білім беру авторлық бағдарламасының (2-Слайд) негізінде жатыр.
Еліміздің білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үрдісінде "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасын табысты іске асыру Сара Алпысқызының арманын іске асыру болып табылады: кішкентай жастан бастап балалардың дені сау және бақытты болу өнерін меңгеру үшін барлығын жасау.
Өзін және қоршаған әлемді тануға ықпал ететін өмірдің әртүрлі салаларындағы білім оқушыларға "бақыт", "бақытты өмір", "өмір күші"ұғымдарының шынайы мәнін түсінуге көмектесуі керек.

Егер адам адамдарға жақсылық жасау, азаптарын жеңілдету, адамдарға қуаныш сыйлау үшін өмір сүрсе, онда ол өзін осы адамгершілік деңгейінде бағалайды.
"Тек өмірлік мақсат адамға өз өмірін абыроймен өмір сүруге және нағыз қуаныш алуға мүмкіндік береді". (Д. С. Лихачей)
Тыңдаңыз астарлы және сұрақтарға жауап беріңіз.
Адами құндылықтар
Бір шаруаның өзін жаман ұстай бастаған ұлы болды. Әсер етудің барлық тәсілдерін бастан кешірген әкесі мынаны ойлады: ол үйге қарсы баған қазып, ұлының әр әрекетінен кейін осы бағанға тырнақ салды.
Біраз уақыт өтті, тіректе тірі орын қалмады-оның бәрі тырнақтармен байланған. Бұл сурет сонымен поразила қиял ұл, ол бастады түзетілуі. Содан кейін оның әр әрекеті үшін әкесі бір тырнақты тарта бастады. Міне, соңғы тырнақ шығарылған күн келді, бірақ бұл балаға күтпеген әсер қалдырды: ол қатты жылады.
- Сіз не жылайсыз? - деп сұрады әкесі. - Енді тырнақтар жоқ па?
Тырнақтар жоқ, бірақ тесіктер қалды", - деп жауап берді Ұлы.
Сұрақтар:
1. Баланың әкесі тәрбиенің жақсы әдісін таңдады ма?
2. Ата-анаңыз қандай сендіру әдісін қолданады?
3. Неліктен бала жылады?
4. Жазушы Григорий Александрович Медынский адамгершілік құндылықтардың адам үшін маңызы туралы былай деді: "Адам үшін адамгершілік құндылықтар жанның тұтастығында, оның тазалығы мен тазалығында, көзге түспей өмір сүру құқығында". Ал сіз қалай ойлайсыз?(Талқылау )
III. Біздің сынып сағатымызды келесі сөздермен жалғастырғым келеді:
Қайырымды болу үлкен іс,
Біреу қиын болған кезде.
Сіз көмекке асығуыңыз керек
Кез келген уақытта, әрқашан.
Егер біреу болса, біреу көмектеседі
Сіздің мейірімділігіңіз, күлімсіреуіңіз,
Сен бақытты күні маман болатын негізгі азы,
Бұл жылдар сіз бекер өмір сүрмейсіз!
- Балалар, өтінемін, біз бұл сабақта не туралы сөйлесеміз?
- Дұрыс, Біздің сынып сағатымыз "жалпыадамзаттық құндылықтар" деп аталады»
- Біз нені үйренеміз деп ойлайсыз? Сабақтың мақсатын қойыңыз.
- Иә, біз мейірімділік туралы айтамыз, дос болуды үйренеміз және мінез-құлық мәдениетін үйренеміз.
- Рет-ретімен сөйлесейік: мейірімділік, содан кейін сыпайылық туралы. Келісесіз бе?
1. Мейірімділік туралы әңгіме.
- Балалар, осы өлеңдегі қандай керемет сөздерді қараңыз: (Слайд 3) Сіздің мейірімділігіңіз, күлімсіреуіңіз…
- Мейірімділік...Бұл сөз нені білдіреді?
- Иә, мейірімділік-бұл жауаптылық, адамдарға жан-тәнімен қарау, басқаларға жақсылық жасауға ұмтылу. Қандай адамды мейірімді деп атауға болады?

Комплименттер " Ойыны»
Мақсаты: достық атмосфераны құру; топ ішіндегі сенімді арттыру.
Ойын барысы:
- Қазір біз сыныптағы барлық адамдарға алғыс айтамыз, өйткені күлімсіреу мен жақсы сөз тіпті ең ант жауларын татуластыра алады.(Жігіттер бір-біріне мақтау айтады)
- Айтыңызшы, мақтау немесе жаман істер жасау жақсы ма? (Оқушы өлең айтады)
Маған жаман сөз айтылды,
Жанға қайғылы болды,
Мен жасырғым келді, жасырмаймын,
Зұлымдық және қазірдің өзінде
Мен қастарымды қыстыра бастадым,
Жаман сөз таңдау.
Бірақ мен ойладым: махаббат
Жараларды емдеу керек.
Сонда, чтоб сен дулась,
Емес взлетала жоғары,
Я взяла және улыбнулась.
Кенеттен оңай болды-оңай…
– Дұрыс, бұрын, жауап беруге өкпелі, ойлап көрші, сізге опускаться дейін реніші. Өйткені, реніш бір жерде төмен жатыр және оны көтеру үшін оған сүйену керек. Мүмкін сіз жай ғана күлуіңіз керек шығар?!
2. Сыпайы сөздер туралы әңгіме.
- Егер ауа-райы нашар болса да, бұлтты, дымқыл, лас болса, " Қайырлы таң!"- және ол бірден жылы, қуанышты болады. Бұл сөздерді қалай айту керек? Сыпайы сөздерді наразы дауыспен айтуға бола ма? Неліктен?
- Сондықтан сыпайы сөздер басқаша қалай аталады?
"Сыпайы сөздер сөздігінен фразаны жалғастырыңыз"ойынын ойнайық. Мен бастаймын, сіз хормен жүресіз. Көрейік?
- Содан кейін мен бастаймын:
Тіпті жылы сөзден мұз блогы ериді…
Ескі діңгек естілгенде жасылға айналады…
Үлкендер бізді мазақ еткенде, біз айтамыз …
- Орыс тілінде кездесуде айтатын тағы бір жақсы, сиқырлы сөз бар. Бұл не деген сөз?
- Иә, бұл бәріңізге таныс "Сәлеметсіз бе"сөзі. Неге біз оны айтамыз?
- Бұл өте ескі сөз, ол "денсаулық"сөзімен байланысты. "Сәлеметсіз бе" сөзін айта отырып, біз адамға Дені сау, мықты, мықты болуды тілейміз, сондықтан бұл сөзді жиі айтыңыз!
IV. Физминутка дәлелдей отырып арналған сыпайылық және мейірімділік.
- Ал енді демаламыз. Stand барлық жымиыңыз. Сезінді, как бьется сіздің сердечко? Алақан астындағы жылу сияқты! Бұл жылуды сыныптасыңызға монитордың арғы жағына ақылмен өткізіп, " Қайырлы күн саған!».

Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту-бұл теориялық білімнің қарапайым жинақталуы емес-оның негізі іс-әрекетте, оқушылардың сенімдері мен мінез-құлқын өзгертуде жатыр. Өзін-өзі жетілдіру және мінсіз мінезді өзін-өзі тәрбиелеу үшін өте маңызды:
Сөздермен (шындықты ұстаныңыз, көп сөйлемеңіз, басқаларды сынамаңыз, сүйіспеншілікпен сөйлеңіз) – бұл шындыққа әкеледі.
Әрекеттерімен (поступайте бойынша ар-ождан, кездейсоқтық жағдай емес вредите, орындаңыз елдің заңдары) – бұл әкеледі ПРАВЕДНОМУ МІНЕЗ-құлық.
Ойлар (жақсы деп ойлаңыз, реніш, ашу, қызғаныш және т.б.) – бұл бейбітшілікке әкеледі.
Мінезі (шынайы мәнін, мейірімділігі мен бақытын көрсетіңіз) – Бұл махаббатқа әкеледі.
Жүрек (шынайы рухани табиғатты есте сақтаңыз) - бұл зорлық-зомбылыққа әкеледі.
Ішкі үйлесімділікке жету үшін адам ойларында, сөздерінде және іс-әрекеттерінде адам құрылымының келесі деңгейлеріне сәйкес келетін жалпыадамзаттық құндылықтарды ұстануы керек:
Зорлық-зомбылық-рухани деңгей.
Ақиқат-интеллектуалды деңгей (айырмашылық деңгейі, ақыл).
Махаббат-моральдық деңгей (ақыл, ой, сөз).
Бейбітшілік-эмоционалды деңгей (сезім).
Әділ мінез-бұл физикалық деңгей.
Жеке тұлғаның құндылық бағдары-адамның материалдық және рухани құндылықтарға селективті қатынасы, оның көзқарасы мен өмірге деген көзқарасы жүйесі қалыптасады.

V. Рефлексия, сабақтың қорытындысы.
- Балалар, сіздер-жарайсыздар!
Жақсы білім көрсетті. Барлығы жақсы жұмыс жасады.
Ұсынысты аяқтаңыз:
- "Мен бүгін есімде...".
- "Республикалық сабақтан кейін қаладым...".
- Бізде бір нәрсе болмаған кезде бірнеше минут болады, біз ұрысып, бір-бірімізге ренжиміз. Ересектер келіссөздер үстеліне отырады, біз осы кілемшені жүрек түрінде ұстап, оны "бейбітшілік кілемі"деп атаймыз. Экранда қандай үлкен жүрек бар екенін қараңыз. (Экранда үлкен жүрек бар). Бұл жүрек бір-бірін жақсы көруге және көмектесуге дайын. Ол біздің кішкентай жүректерімізден тұрады (мен әр жүрекке таратамын).
- Егер сіз сыпайы сөздерді жиі қолданатын болсаңыз, тек сөзбен ғана емес, іс-әрекетпен де сыпайылық танытсаңыз, мен өте қуаныштымын. Адамдарға қуаныш сыйла. Мұны істеу үшін сізге тек мейірімді болу керек, яғни адамдарға жақсылық тілеу керек. Мейірімді болу үшін және оларға ұқсамау үшін адамдарға құрмет, олардың мінез-құлқын бақылау, шынайылық, шынайылық, қарапайымдылық қажет.
- Баршаңызға жұмысыңыз үшін алғыс айтамын!

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 23.11.2020 17:41
Құрылған күні: 25.02.2021 12:24

Текст