«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Есіл қаласының № 2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа № 2 города Есиль отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

МЕКТЕПТЕГІ СӘТСІЗДІКТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕБЕПТЕРІ

МЕКТЕПТЕГІ СӘТСІЗДІКТІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕБЕПТЕРІ

Төмен мотивация
Мотивациясы төмен оқушы, жасөспірім жақсы оқуға қызығушылық танытпайды. Сонымен қатар, жиі демотивацияланған.

Мектептің бастауыш сыныптарында бала өзі үшін емес, ата-ана мен мұғалім үшін оқиды деп саналады. Оның жақсы оқуының мотивациясы-ата-аналар мен мұғалімдердің мақұлдауы. Егер ол мұндай мақұлдау мен қолдауды алмаса немесе жеткіліксіз болса, оның жақсы оқуға деген ынтасы айтарлықтай төмендеуі мүмкін.

Кейбір ата — аналар теріс күшейту тактикасын қолданады — олар жаман бағалар үшін айыптайды, ал жақсы бағалар үшін олар мақтамайды, өйткені жақсы бағалау норма екенін білдіреді. Тіпті мұндай бағалау туралы өздерінің қуаныштарын арнайы көрсетпейді. Неліктен оны мадақтау керек, егер бала әдепкі бойынша беске ғана үйренуі керек болса, оның қуанышын көрсету керек?

Өткен ғасырдың ортасында психологтар мінез-құлықты теріс күшейту жұмыс істемейтінін немесе өте нашар жұмыс істейтінін анықтады. Егер бала жаман баға үшін айыпталса, жазаланса, бұл жақсы нәтиже беріп қана қоймайды, сонымен қатар ата — анасының оған әділетсіз қарым-қатынасынан баланың жан дүниесінде өмір бойы жарақат қалдыруы мүмкін. Позитивті күшейту әлдеқайда тиімді жұмыс істейді — баламен жақсы баға алу қуанышын бөлісу, оның жақсы оқуы үшін не жақсы және тиімді болуы мүмкін?

Екі адамға реніш

Оқушы тек ата-анасының ғана емес, мұғалімдердің де әділетсіз (оның көзқарасы бойынша) қарым-қатынасы арқылы оқуға және ренішке демотивациялануы мүмкін. Әділетсіз, оның пікірінше, қойылған екі нәрсе бұл тақырыпты мүлдем үйренуге деген құлшынысты жоққа шығаруы мүмкін.
Демотивацияның бұл себебі жиі кездесетіндердің бірі. Ол сондай-ақ ата-ананың қолдауының жоқтығымен расталады.

- Мен дұрыс болдым, бірақ маған ешкім сенбеді, барлық ересектер кінәлі деді.


Үрейлі күйі

Үлгермеушілік оқушының жалпы алаңдаушылық жағдайынан туындауы мүмкін. Ол мектепте, аулада, көшеде басқа балалардың агрессивті көріністеріне тап болуы мүмкін. Тіпті психологиялық тұрғыдан мектеп оқушысы бастан кешірмеген бір эпизод оның психикасына әсер етуі мүмкін-алаңдаушылық, алаңдаушылық күту, жалпы эмоционалды фонмен бірге оның интеллектуалды белсенділігін тежеуі мүмкін, бұл невротикалық бұзылуларға, психосоматикалық ауруларға және оқу үлгерімінің төмендеуіне әкелуі мүмкін.

Әр түрлі себептерге байланысты оқушыға ата-аналарымен алаңдаушылық пен қиындықтарды бөлісу қиынға соғады. Жасөспірімдер әлемі-бұл біздің ересектер әлемі сияқты емес. Елестетіп көріңізші, мысалы, үйден шыққан сайын сіз көлге баруға мәжбүр боласыз — аулада жауларыңыз бар ма, мысалы, олар сізге жақындап, соққы бере алады. Немесе көшеде серуендеп, құрдастар тобын көргенде, сіз шиеленісесіз, өйткені олар сізге шабуыл жасауы мүмкін және сіз олардан қашуға немесе күресуге мәжбүр боласыз. Жасөспірім үшін бұл оның күнделікті өмірі және оның мазасыздық деңгейі өте жоғары болуы мүмкін.
Ата-аналар тарапынан жасөспірімнің уайымдарының құнсыздануы тек отқа май құйып, тұрақсыздық пен балаға отбасылық жүйеге қолдау көрсете алмайды.

  Материал интернеттің қоғамдық ресурстарынан алынған.

Жаңартылған күні: 20.11.2020 12:43
Құрылған күні: 02.12.2020 22:05

Текст